Профорієнтаційна робота
Профорієнтаційна робота
З метою професійної самореалізації молоді, допомоги учням у активному свідомому професійному самовизначенні та трудовому становленні в нашому освітньому закладі проводиться профорієнтаційна робота.
До планів виховної роботи класних керівників включені та проводяться заходи з профорієнтації: бесіди «Як знайти для себе захоплення» «Твоє майбутнє в твоїх руках», відверта розмова «Держава потребує професіоналів», аукціон думок «Праця годує, а лінь марнує», вікторини «Мандрівка по професіях, години спілкування «Калейдоскоп професій», «Професії навколо нас», «Погляд у майбутнє» «Моя майбутня професія»,класна година «Ти і ринок праці», презентація «Прагніть досягти успіху», «рольові ігри «У бібліотеці», «Ким стати?», міні-проект «Професії наших батьків».
Під час проведення уроків та позакласних заходів учителями-предметниками забезпечується спрямованість на практичне застосування наукових знань у майбутньому.
Протягом навчального року практичним психологом проводилось дослідження професійної спрямованості особистості:
- Чи знаєте ви про свої професійні схильності;
- Диференційно-діагностичний опитувальник інтересів (ДДО) Є. Клімов
- Методика «Типологія особистості та привабливе професійне середовище»Д. Голланд .
Проводилась також просвітницька робота з питань професійного самовизначення учнів за програмою тренінгу з професійної орієнтації для учнів 9-12 класів (автор Дем′янчук Н. М.):
- Я хочу. Мої плани;
- Як зробити правильний вибір професії;
- Все в твоїх руках.
Психологом здійснювалось консультування учнів 9 класу щодо професійного самовизначення.