A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Яснопільщанська гімназія
Липоводолинської селищної ради Сумської області

Анкета для батьків обдарованих дітей

Анкета для батьків обдарованих дітей

Якщо ви згодні з наведеними нижче твердженнями, то дайте ствердну відповідь «Так». Якщо ж вони вас не влаштовують повністю або частково, то дайте відповідь «ні».

1.   Я відповідаю на запитання дитини якомога терплячіше й чесніше.

_________________________________________________________________

2.   Серйозні питання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.

_________________________________________________________________

3.   Я поставив (-ла) стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.

_________________________________________________________________

4.   Я не лаю дитину за безлад у її кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і робота ще не закінчена.

__________________________________________________________________

5.   Я надав (-ла) дитині кімнату або частину кімнати виключно для її занять.

__________________________________________________________________

6.   Я показую дитині, що люблю її такою, якою вона є, а не за її досягнення.

_________________________________________________________________

7.   Я доручаю дитині посильні завдання.

_________________________________________________________________

8.   Я допомагаю дитині будувати її власні плани та приймати рішення.

_________________________________________________________________

9.   Я беру дитину в поїздки цікавими місцями.

__________________________________________________________________

10.   Я допомагаю дитині поліпшити результат її роботи.

__________________________________________________________________

11.   Я допомагаю дитині спілкуватися на рівних із дітьми з різних соціальних і культурних верств.

_________________________________________________________________

12.   Я встановлюю розумний поведінковий стандарт і стежу, аби дитина його дотримувалася.

__________________________________________________________________

13.   Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.

__________________________________________________________________

14.   Я ніколи не караю дитину приниженням.

__________________________________________________________________

15.   Я забезпечую дитину книгами, матеріалами для її улюблених занять.

__________________________________________________________________

16.   Я привчаю мислити дитину самостійно.

__________________________________________________________________

17.   Я постійно стежу за тим, які книги читає дитина.

__________________________________________________________________

18.   Я привчаю дитину до читання  великих творів.

__________________________________________________________________

19.   Я спонукаю дитину придумувати історії, фантазувати.

__________________________________________________________________

20.   Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.

__________________________________________________________________

21.   Я щодня знаходжу час, щоб побути наодинці з дитиною.

__________________________________________________________________

22.   Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і подорожей.

__________________________________________________________________

23.   Я ніколи не дражню дитини через помилки.

__________________________________________________________________

24.   Я хвалю дитину за вивчені вірші, пісні, оповідання.

__________________________________________________________________

25.   Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.

__________________________________________________________________

26.   Я розробляю практичні ситуації, щоб допомогти дитині більше дізнатися.

__________________________________________________________________

27.   Я дозволяю дитині зберігати   всякий мотлох.

__________________________________________________________________

28.   Я спонукаю дитину бачити проблему і самостійно вирішувати її.

__________________________________________________________________

29.   Під час занять з дитиною я завжди знаходжу гідну похвалу.

__________________________________________________________________

30.   Я не хвалю її безпредметно і нещиро.

_________________________________________________________________

31.   Я чесний в оцінці своїх почуттів до дитини.

__________________________________________________________________

32.   Не існує тем, які я абсолютно виключаю для обговорення з дитиною.

__________________________________________________________________

33.   Я даю можливість дитині дійсно приймати рішення.

__________________________________________________________________

34.   Я допомагаю дитині бути особистістю.

__________________________________________________________________

35.   Я допомагаю дитині знаходити телепрограми, що заслуговують на увагу.

__________________________________________________________________

  1. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її здібностей                                

 

 

Анкета 1

1.   Тобі подобається у школі?

Так.

Не дуже. 

Ні.

2.   Уранці ти завжди  з радістю  йдеш  до шко­ли   чи   часто   бажаєш   залишитися   вдома?

Іду з радістю.

Буває по-різному.

Бажаю залишитися вдома.

3.   Якби учитель сказав, що завтра йти до школи необов'язково, ти пішов чи залишився б удома?

Пішов до школи.

Не знаю.

Залишився б удома.

4.   Тобі подобається, коли відміняються які-небудь уроки?

Не подобається.

Буває по-різному.

Подобається.

5.   Ти б хотів, щоб не задавали ніяких домашніх завдань?

Не хотів би.

Не знаю.

Хотів би.

6.   Ти хотів би, щоб у школі залишалися одні перерви?

Ні.

Не знаю.

Хотів би.

7.   Ти часто розповідаєш про школу своїм роди­чам і друзям?

Часто.

Інколи.

Не розповідаю.

8.   Бажав би ти мати іншого, не такого суворого, вчителя?

Мені подобається наш учитель.

Точно не знаю.

бажав би.

9. У тебе в класі багато друзів?

Багато.

Мало.

Немає друзів

10. Тобі подобаються твої однокласники?

Подобаються.

Не дуже.

Не подобаються

 

 

 

Обробка результатів. За кожну відповідь, що стоїть в анкеті на першому місці, дається 3 бали,

на другому — 1 бал, на останньому — 0 балів. Мак­симальна оцінка — 30 балів.

25-30 балів — сформоване ставлення до себе як до школяра, висока навчальна активність;

20-24 бали — ставлення до себе як до школяра практично сформоване;

15-19 балів — позитивне ставлення до школи, але школа приваблює більше позашкільними справами;

10-14 балів — ставлення до себе як до школяра не сформоване;

менше 10 балів — ставлення до школи нега­тивне.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора