Анкета для батьків обдарованих дітей
Анкета для батьків обдарованих дітей
Якщо ви згодні з наведеними нижче твердженнями, то дайте ствердну відповідь «Так». Якщо ж вони вас не влаштовують повністю або частково, то дайте відповідь «ні».
1. Я відповідаю на запитання дитини якомога терплячіше й чесніше.
_________________________________________________________________
2. Серйозні питання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.
_________________________________________________________________
3. Я поставив (-ла) стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
_________________________________________________________________
4. Я не лаю дитину за безлад у її кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
__________________________________________________________________
5. Я надав (-ла) дитині кімнату або частину кімнати виключно для її занять.
__________________________________________________________________
6. Я показую дитині, що люблю її такою, якою вона є, а не за її досягнення.
_________________________________________________________________
7. Я доручаю дитині посильні завдання.
_________________________________________________________________
8. Я допомагаю дитині будувати її власні плани та приймати рішення.
_________________________________________________________________
9. Я беру дитину в поїздки цікавими місцями.
__________________________________________________________________
10. Я допомагаю дитині поліпшити результат її роботи.
__________________________________________________________________
11. Я допомагаю дитині спілкуватися на рівних із дітьми з різних соціальних і культурних верств.
_________________________________________________________________
12. Я встановлюю розумний поведінковий стандарт і стежу, аби дитина його дотримувалася.
__________________________________________________________________
13. Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.
__________________________________________________________________
14. Я ніколи не караю дитину приниженням.
__________________________________________________________________
15. Я забезпечую дитину книгами, матеріалами для її улюблених занять.
__________________________________________________________________
16. Я привчаю мислити дитину самостійно.
__________________________________________________________________
17. Я постійно стежу за тим, які книги читає дитина.
__________________________________________________________________
18. Я привчаю дитину до читання великих творів.
__________________________________________________________________
19. Я спонукаю дитину придумувати історії, фантазувати.
__________________________________________________________________
20. Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.
__________________________________________________________________
21. Я щодня знаходжу час, щоб побути наодинці з дитиною.
__________________________________________________________________
22. Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і подорожей.
__________________________________________________________________
23. Я ніколи не дражню дитини через помилки.
__________________________________________________________________
24. Я хвалю дитину за вивчені вірші, пісні, оповідання.
__________________________________________________________________
25. Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
__________________________________________________________________
26. Я розробляю практичні ситуації, щоб допомогти дитині більше дізнатися.
__________________________________________________________________
27. Я дозволяю дитині зберігати всякий мотлох.
__________________________________________________________________
28. Я спонукаю дитину бачити проблему і самостійно вирішувати її.
__________________________________________________________________
29. Під час занять з дитиною я завжди знаходжу гідну похвалу.
__________________________________________________________________
30. Я не хвалю її безпредметно і нещиро.
_________________________________________________________________
31. Я чесний в оцінці своїх почуттів до дитини.
__________________________________________________________________
32. Не існує тем, які я абсолютно виключаю для обговорення з дитиною.
__________________________________________________________________
33. Я даю можливість дитині дійсно приймати рішення.
__________________________________________________________________
34. Я допомагаю дитині бути особистістю.
__________________________________________________________________
35. Я допомагаю дитині знаходити телепрограми, що заслуговують на увагу.
__________________________________________________________________
- Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її здібностей
Анкета 1
1. Тобі подобається у школі?
Так.
Не дуже.
Ні.
2. Уранці ти завжди з радістю йдеш до школи чи часто бажаєш залишитися вдома?
Іду з радістю.
Буває по-різному.
Бажаю залишитися вдома.
3. Якби учитель сказав, що завтра йти до школи необов'язково, ти пішов чи залишився б удома?
Пішов до школи.
Не знаю.
Залишився б удома.
4. Тобі подобається, коли відміняються які-небудь уроки?
Не подобається.
Буває по-різному.
Подобається.
5. Ти б хотів, щоб не задавали ніяких домашніх завдань?
Не хотів би.
Не знаю.
Хотів би.
6. Ти хотів би, щоб у школі залишалися одні перерви?
Ні.
Не знаю.
Хотів би.
7. Ти часто розповідаєш про школу своїм родичам і друзям?
Часто.
Інколи.
Не розповідаю.
8. Бажав би ти мати іншого, не такого суворого, вчителя?
Мені подобається наш учитель.
Точно не знаю.
бажав би.
9. У тебе в класі багато друзів?
Багато.
Мало.
Немає друзів
10. Тобі подобаються твої однокласники?
Подобаються.
Не дуже.
Не подобаються
Обробка результатів. За кожну відповідь, що стоїть в анкеті на першому місці, дається 3 бали,
на другому — 1 бал, на останньому — 0 балів. Максимальна оцінка — 30 балів.
25-30 балів — сформоване ставлення до себе як до школяра, висока навчальна активність;
20-24 бали — ставлення до себе як до школяра практично сформоване;
15-19 балів — позитивне ставлення до школи, але школа приваблює більше позашкільними справами;
10-14 балів — ставлення до себе як до школяра не сформоване;
менше 10 балів — ставлення до школи негативне.